dinsdag, maart 04, 2008

Tokyo: vervolg

Hier zijn we weer even met een tussentijds verslagje. Gisteren wat pech gehad met het weer(regen) en dus eigenlijk niet veel kunnen doen. Ben naar de Akihabara wijk gegaan maar de prijzen zijn toch duurder dan ik dacht.

Vandaag is het ook weer een rustig dagje. In de voormiddag ben ik naar het Nationaal Kunstmuseum geweest waar enkele kunstwerken uit het Louvre te bezichtigen waren. Ik was van plan ook het zwaarden museum gaan bezoeken, maar heb het niet kunnen vinden. Ik had enkel een adres en geen kaart, en dat maakt het wel moeilijk natuurlijk. Morgen of overmorgen onderneem ik toch een nieuwe poging .

Vandaag was het heel zonnig weer in Tokyo. Niet echt warm, maar nog net aangenaam genoeg om buiten rond te lopen. In de namiddag heb ik even een terrasje gedaan. Een lekkere koffie, met Frank Sinatra muziek op de achtergrond, en genieten van het uitzicht. Genieten kan soms zo eenvoudig zijn ... :-)

PS: Ja, Ik weet dat sommigen wachten op fotos, maar heb er eigenlijk nog niet veel genomen. Zo mooi is Tokyo niet echt van uitzicht (veel flatgebouwen, winkelcentra, etc...) en ik heb al genoeg fotos van Tokyo van 2 jaar geleden. Heb nog even geduld...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Broer, spijtig dat er nog geen foto's zijn maar de verslagen zijn toch ook al leuk

Anoniem zei

Hey Joske, ben blij dat alles ok gegaan is tot hiertoe. Have fun zou ik zeggen en binnenkort wacht er u nog een reiske via GW waarschijnlijk ( The view development seminar ) :-)
Den deze gaat waarschijnlijk eind van de maand naar Kopenhagen :-)
Greetz
R