maandag, maart 03, 2008

Vroeg wakker...

Vandaag was ik al om 6u30 uit mijn bed. Niet echt een bewuste keuze, maar ik kon de slaap niet meer vatten, waarschijnlijk nog altijd het gevolg van de jetlag.

Om de dag goed te beginnen ben ik eens goed uitgebreid gaan ontbijten: spek met eieren! (in het Hard Rock Cafe wat verderop). Zag er een gezellige plaats uit, ik denk dat iker vanavond nog eens langsga. Om zeven uur 's morgens wa er niet echt veel volk :-)

Heb nog niet echt concrete plannen voor vandaag. Ik denk dat ik eens het Keizerlijk Paleis ga bezoeken, en nadien afzakken naar de Akihabara Wijk. Deze is vooral bekend vanwege al zijn high-tech winkeltjes. Misschien dat ik er nog wat computer materiaal aan een spotprijsje op de kop kan tikken.


J.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Als je zo verder gaat zul je nog een vroege vogel worden.En met zo een stevig ontbijt kun je er tegenaan.
Groetjes.
Mama en papa.

Victory zei

Hey Jeroen,

Ik wist niet dat je terug in Japan zat !

Geniet ervan !!

groetjes,
Ilse

Anoniem zei

Hey Jeroen! Veel plezier ginder in Japan. Ik kijk er naar uit om je verslaggevingen te lezen!
Groetjes uit het exotische Londerzeel!

Anoniem zei

Broerke, ik zie al uit naar de eerste foto's

Jeroen Jacobs zei

Hey Ilse,

Ik dacht dat ik iedereen verwittigd had, maar blijkbaar ben je door de mazen van het net geglipt.

Sorry !!!!

J.