woensdag, maart 05, 2008

Tokyo: Dag 4

Vandaag ben ik iets later opgestaan dan gewoonlijk. Ik was gisteren iets gaan drinken met Justin, een amerikaan die hier ook logeerde. Heel gezellige kerel trouwens, spijtig dat hij vandaag al moest vertrekken. Hij wou Belgie eens komen bezoeken om onze biercultuur te leren kennen.

Deze voormiddag ben ik een computerbeurs gaan bezoeken, en daar heb ik zowat de hele voormiddag doorgebracht. In de namiddag ben ik gewoon wat winkeltjes gaan bezichtigen in de buurt van het hotel.

Ondertussen heb ik ook al enkele nieuwe mensen leren kennen hier in het hotel, en ze vallen best mee.

Groetjes,

J.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Broer, tot wanneer zit ge nog in Tokyo, wat wordt de volgende stad?

Jeroen Jacobs zei

Broer,

Ben nog tot zaterdag in Tokyo. Dan vertrek ik naar Osaka voor 9 dagen.

Groetjes aan iedereen aan het thuisfront,

J.