donderdag, maart 06, 2008

Foto's !

Ik heb eindelijk de moeite genomen om wat foto's te plaatsen:

Klik hier.

Justin ging mij nog foto's doormailen van ons avondje uit, maar daar wacht ik nog op.

Vandaag ben ik de Keizerlijke Tuin gaan bezoeken. Het was een vrij groot gebied, en mijn voeten doen zeer van zoveel rond te lopen, maar het was wel de moeite waard. Heel rustgevend ...

Vanavond heb ik afgesproken met Satsuki, 1 van de receptionistes van het hotel, voor een tochtje door de stad en achteraf iets te gaan drinken.

Groetjes en tot de volgende,

J.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Awelja, ik draai mijn rug en ge maakt al afspraakjes met andere vrouwen. Nu ben ik wel jaloers he.
Veel plezier straks en hou het braaf ;-).

Sigrid

Anoniem zei

Broerke, toch al leuke foto's, zie al uit naar de volgende serie. Onze Arne heeft al een supergrote tekening gemaakt voor u tegen dat ge thuiskomt.

Anoniem zei

Laat weten hoe de date was met Satsuki. Hopelijk mag je wat van haar sushi proeven...

Anoniem zei

Jeroen, Jeroen, Jeroen toch...
Het is "Satsuki en ik", "Justin en ik" en "Justin, zatte en ik".

Jeroen Jacobs zei

Kurt,

Ik had pech, ze heeft ne vriend.

Niet getreurd, er is genoeg sushi in Japan :-))

J.

Anoniem zei

Ze heeft ne vriend???
Ik wist niet dat je jaloers was?
;-)