vrijdag, maart 07, 2008

Slecht weer ...

Vandaag viel het weer wat tegen. Deze morgen was het vrij zonnig, maar in de late namiddag is het beginnen regenen, en ben ik niet veel meer buiten geweest. Tijdens de voormiddag ben ik het Animatie Museum gaan bezoeken in 1 van de buitenwijken van Tokyo.

Het was een vrij lange rit, en het museum was in mijn ogen maar wat kleintjes (+ enkel uitleg in het Japans), maar kom, de inkom was gratis dus ik mocht niet klagen.

Gisterenavond ben ik dan ook met Satsuki weggeweest en het was best gezellig. We zijn eerst iets gaan eten hier in de buurt, en nadien afgezakt naar de uitgaansbuurt van Tokyo (Shinjuku). Daar zijn we iets gaan drinken in een bar die was ingericht als een soort gevangenis. Op een bepaald moment begonnen alle lampen te knipperen en lopen er ineens enkele figuranten rond verkleed als zombies! Dit soort dingen zie je enkel in Japan :-)

Rond 23u30 moesten we de laatste trein terug nemen. Spijtig genoeg heeft Satsuki nu 3 dagen verlof, dus ik zie haar niet meer terug aangezien ik morgen al naar Osaka vertrek...

Voor vandaag heb ik niet echt veel plannen meer. Vanavond misschien nog iets gaan drinken in de buurt met enkele andere gasten van het hotel, maar laat zal het niet worden. Moet morgen tegen 10u uitchecken.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Moest je het ginder in Japan over Belgische voetbal willen hebben, begin dan niet over Anderlecht - Bayern Munchen van gisteren. Paarwit heeft met 0-5 verloren.
Hier ben ik me mentaal aan het voorbereiden op 't week-end.

Groetjes aan de vissen!!

Anoniem zei

Hey de Jeroen, ik ben op zoek naar een R4DS met 2Giga Micro-SD Memory Card van Kingston. Dat is om 'gevonden' games voor DS te kunnen spelen. Weet je of je ginder kan gemakkelijk kan aangeraken? Mijn collega's en ik zijn op zoek om er zo aan te schaffen...

Anoniem zei

Ik heb over de afgang van Anderlecht gelezen... triestig ...

Ik zal eens kijken voor die memory card deze week ...

Jeroen.

Anoniem zei

met software en handleiding in 't engels of course...
Alvast bedankt!

Anoniem zei

...hoewel ik gelezen heb dat engelse handleiding te downloaden is, maar als je het toch even wil vragen... I
k weet het, ik vraag veel. Ik betaal je dat wel terug in Belgische Duvels.
Heb je gelezen dat ik Duvels schrijf ipv Duveltjes? Laten we de kracht van een Duvel niet minimaliseren... ;-)

Anoniem zei

Zie al uit naar de nieuwe foto's