zaterdag, maart 08, 2008

Aangekomen in Osaka

Hallo allemaal!

Ben veilig aangekomen in mijn hotel in Osaka. Het wa een vrij lange rit. Rond 14u ben ik in Tokyo vertrokken en de rit met de Shinkansen trein duurde toch ongeveer 3 uur. Dan nog ongeveer een uurtje met de locale trein om tot in het hotel te geraken.

het is nu reeds 18u30, en heb geen plannen meer voor vandaag. Ik denk dat ik gewoon de buurt hier ga verkennen en eens op tijd bedje in.

Gisteren ben ik in Tokyo nog op de lappen geweest met Hakan, een Turkse Zwitser (of Zwitserse Turk, ik weet het niet juist), en het is vrij laat geworden... Japans bier wordt trouwens beter van smaak naarmate je er meer van drinkt, heb ik gemerkt :-)

Groetjes aan iedereen,

J.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

En gij nog niemand voor de gek gehouden? Je kunt je ginder anders probleemloss uitgeven als een neef van bv. Dolph Lundgren. Altijd plezier verzekerd, zo van die fake-identiteiten aannemen... ;-)

een Belgische blonde zei

Hello Jeroen,

Blij om al jouw reisverhalen te kunnen lezen en natuurlijk ook om jouw fototalenten te bewonderen. Ik merk dat je, je nog niet te veel verveelt hebt daar. Al een hoop girls spleetjes leren kennen? Zo te zien wel. Die Jeroen toch, valt over in goede handen. Hier in Belgiƫ loopt alles zoals altijd... Koud weertje, wa regen, werken, pintjes drinken en een wa rond hangen. Ik kijk al uit naar mijn zomertrip, lekker lui zijn, zwemmen, genieten van het mooi uitzicht en af een toe een drankje naar mijn lippen brengen. Heerlijk gewoon maja nog effe doorbijten en nog wa gaan werken zoda'k genoeg centjes heb om mij tegen dan te laten bedienen. Doe de spleetjes de groetjes van mij en tot...

Een Belgische blonde

Jeroen Jacobs zei

Belgische Blonde,

Ik heb geen idee wie je bent, maar toch bedankt voor uw, laten we zeggen, "interessante" reactie :-))

Ik heb ondertussen al zoveel spleet-oogjes gezien, dan het al niet meer opvalt.

Integendeel, het gaat zelfs raar zijn om binnen twee weken terug zoveel blanke mensen te zien :-)

J.