zaterdag, oktober 28, 2006

Terug bij het begin... Tokyo

Zo, Ik zit weer in Tokyo en mijn reis zit erop. Hoewel op men eentje reizen niet altijd makkelijk is geweest, heb ik er geen seconde spijt van gehad. Het is een unieke ervaring geweest en heb toch redelijk wat interessante mensen ontmoet onderweg.

Ik kruip nu mijn bedje in want moet morgen vroeg opstaan om mijn vliegtuig te halen. Ik zal proberen om dit weekend alle fotos op het internet te zetten.

Laatste groetjes uit Tokyo,


Jeroen

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Broer,
blij te horen dat de reis een groot succes was.Ge hebt er lang naar uit gezien en zo te zien was het zeker de moeite waart.

Anoniem zei

Het was leuk om je avonturen te volgen!
Tot zeer binnenkort!

Anoniem zei

We zijn allemaal aant uitzien naar je comeback, all fans are waiting!
groetjes en tot zaterdag!
san3ne