woensdag, november 01, 2006

Fotos

Ik ben sinds zondag terug in ons Belgenlandje aangekomen, wat één dag later is dan gepland. Het vliegtuig van Tokyo naar Heathrow had 3 uur vertraging, met als gevolg dat ik mijn vlucht naar Brussel heb gemist. Gelukkig heb ik op kosten van British Airways in een Hotel kunnen overnachten, en de volgende dag kwam een bus ons terug oppikken om ons aan de luchthaven af te zetten.

Ik heb ondertussen ook als mijn fotos op het Internet gezet :

Tokyo : klik hier
Yokohama : klik hier
Kyoto : klik hier
Osaka : klik hier

+ enkele foto's in het Toyota Auto Museum in Nagoya : klik hier

Ben spijtig genoeg meer fotos kwijtgeraakt dan ik oorspronkelijk dacht. In totaal zo'n 60tal fotos zijn beschadigd als gevolg van een computervirus op de computer van het hotel in Osaka. Spijtige zaak, maar heb er gelukkig nog een 260tal over.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Gisteren heb ik van Jeroen himself de volledige uitleg gekregen bij de foto's. Muy interesante!
Misschien een beetje voorbarig, maar ik kijk al uit naar de foto's van de volgende reis ;-)

Anoniem zei

Knappe foto's

Anoniem zei

Beste wensen voor 2007 en wie weet krijgen we dit jaar nog "Return to Japan"!

Anoniem zei

Geachte Jeroen Jacobs,

Zou je mij uw emailadres kunnen overmaken aangezien ik tevens richting Japan afreis begin November.

MVG.

Raf.

Anoniem zei

Eventjes vergeten mijn emailadres achter te laten,tarkio2003@yahoo.com

Groeten vanwege een streekgenoot.

Raf.