donderdag, oktober 26, 2006

Uitblazen in Osaka

Eerlijk gezegd, ik heb niet veel meer uitgestoken de laatste 2 dagen. Na 2 weken constant van hier naar ginder te reizen, heb ik besloten om hier in Osaka even tot rust te komen. Het is tenslotte vakantie voor iets. Ik heb mij vooral beziggehouden met de winkelstraten te verkennen en savonds een pintje te gaan drinken, het goeie leven dus...

Vandaag breng ik waarschijnlijk nog een bezoekje aan het kasteel van Osaka, dat zou naar het schijnt heel mooi zijn, en morgen vertrek ik terug naar Tokyo. Ik moet immers zaterdag mijn vliegtuig halen.

Groetjes, en tot binnen enkele dagen,

Jeroen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Amuseer u nog goed Jeroen! Het zijn de laatste dagen van j euitzonderlijke reis.
Tot zeer binnenkort!

Anoniem zei

Geniet er nog van! Het zal waarschijnlijk de reis van je leven zijn. Maar zorg dat je niet als een wrak arriveert .
Tot zaterdag