vrijdag, maart 14, 2008

Mijn TV optreden (vervolg)

Wel beste kijkers, uw reporter heeft zijn eerste tv-optreden met glans doorstaan. Om 17u30 werden we in de lobby van het hotel verwacht, en van daar uit vertrokken we naar een restaurantje in de buurt voor een goede maaltijd. Tijdens het eten werden er enkele vragen op ons afgevuurd (waarom we in Japan zijn, wat we van Osaka vinden, etc...). Net als in een echte film, moesten we sommige scenens opnieuw spelen. Kortom, we voelden ons als echte sterren!

Het gratis eten was natuurlijk ook handig meegenomen, hehe.

Spijtig genoeg wordt het pas volgende week donderdag uitgezonden,en dan ben ik niet meer in Osaka. Ik ga dus spijtig genoeg mijn tv optreden moeten missen.

Nadien zijn we vrij lang in de lobby blijven doorzakken, om enkele locale dranken uit te testen, en het is vrij laat geworden.

Vandaag pas tegen 11u opgestaan, en het regent hier al de hele dag. Veel uitstapjes zitten er dus niet in. Ik wou eigenlijk naar Hiroshima gaan vandaag, maar het ziet er naar uit dat het weer niet gaat lukken... Hiroshima is de stad waar ik blijkbaar nooit geraak, ach ja, ik vrees dat ik nog eens zal moeten terug komen naar Japan. Spijtig he ... :-)

Heb ook nog enkele foto's van mijn uitstapje naar het kasteel van Osaka op Internet gezet.

klik hier.

Kurt: Speciaal voor u enkele foto's uitgekozen waar ik zelf op sta, dus ge kunt stoppen met zagen, hehe :-))

1 opmerking:

Anoniem zei

Stoppen met zagen???
Maar je gaat dan wel foto's van Shirley op je site zetten zonder ons te zeggen wie dat is...
Ik voel me verplicht om te blijven zagen...
Who the $*!# is Shirley?