zaterdag, maart 15, 2008

Het nachtleven in Osaka ...

Met het schaamrood op de wangen moet uw vliegende reporter toegeven dat hij vandaag weinig te melden heeft, als gevolg van toch wel een lichte kater...

Het was allemaal nochtans vrij onschuldig begonnen: Ik ging met Glen (een Amerikaan die hier ook logeert) "even" een pintje gaan pakken. Toevallig komen we in de bar nog enkele andere gasten tegen van het hotel, met als gevolg dat het gerstenat toch wel veelvuldig heeft gevloeid. Toch met enige fierheid mag ik zeggen dat ik de reputatie van Belgie als een land van bierdrinkers, hoog heb gehouden :-)

Om een lang verhaal kort te maken: we waren pas om 6u 's morgens terug in het hotel, en ik heb tot 13u geslapen. Voor de rest van de dag heb ik nog wat inkoopjes gedaan. Heb mij onder andere een nintendo DS aangeschaft, die toch wel 40eur goedkoper was in vergelijking met Belgie.

Vandaag zal ik toch iets vroeger in mijn bedje liggen, want morgenvroeg vertrek ik terug naar Tokyo. Ergens vind ik het wel spijtig, want heb hier veel toffe mensen leren kennen...

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Broer broer toch, ne kater, maar allee toch goed dat ge de belgische reputatie hoog gehouden hebt, dat maakt veel goed

Anoniem zei

Nogal goed dat ge de belgische reputatie hoog hebt gehouden.Maar hopelijk blijft het bij die ene keer? Papa vraagd dat ze daar ook duvel kenen.
Mama

Anoniem zei

Hey baby, pak et er ginder ma goed van, wel spijtig da ge ons house warming vanavond gaat missen.

Al die grieten in lingerie en gij gaat er ni bij zijn .. :)

Groetjes

Anoniem zei

met grieten bedoelde ik dus meisjes & met lingerie gesloten kledij

Anoniem zei

moet aan men reputatie denken

Anoniem zei

Hey Jeroen, ik heb eindelijk eens naar je blog kunnen kijken... Sorry dat het zo lang duurde.

Aan de tekstjes en foto's af te leiden, is het ginder achter erg leuk :-)

Have fun!
Groetjes, Mario

Jeroen Jacobs zei

Mama: Wees gerust. De prijzen hier laten het niet echt toe om dit elke avond te herhalen..

dieter: dank u voor de verduidelijking :-) Uw reputatie beschouw ik hiermee als gered.

Anoniem zei

:)