maandag, maart 10, 2008

Uitstapje naar Nara

Deze nacht heeft heel de tijd geregened, en vanmorgen was het vrij bewolkt. Ondanks het slechte weer heb ik toch besloten om mijn uitstapje naar Nara te wagen. Met de trein duurde het ongeveer 3 kwartiertjes om er te geraken.

Na een korte wandeling door de stad, arriveerde ik in het park van Nara. Het wa er wel mooi, veel tempels en zo, alleen spijtig dat het zo bewolkt was...

Ik moet zeggen: ik wa wel onder de indruk van de Grote Boeddha, maar hij laat zich niet makkelijk fotograferen! Met of zonder flits, echt goede fotos heb ik niet kunnen maken (ofwel wazig, ofwel te donker). Maar kom, speciaal voor jullie heb ik de beste er uit gekozen :-)

Klik hier voor fotos.

Deze namiddag zak ik nog even af naar het centrum van Osaka, en al eens uitkijken naar een goed cafe om vanavond een pintje te gaan pakken...

J.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoe zit het daar in Osaka? Niks gezien in Den Den Town van interessants? Op Wikipedia eens gaan neuzen onder Osaka, en dat lijkt me ginder een fameus hippe plek te zijn. Ik denk dat ik volgende keer met u ga meegaan naar Japan.

Anoniem zei

Yep yep, het is een hippe plek, maar de prijzen zijn er ook naar ...

ps: Ik heb eens gecheked voor uwe R4DS, maar tot nu toe niets gevonden ... sorry ...

J.

Anoniem zei

Goe bezig de Jeroen :)

Met de rugzak op pad, dagtripper van het eerste uur in het land van de rijzende zon, een mens wordt er zowaar lyrisch van ..

Als de Kurt volgende keer mee gaat, ik ook dan, zalig, weg zonder de vrouwen :)

Anoniem zei

Hey schoonbroerke. Precies dat het daar wel supertof is en het bier smaakt er ook goed zo te zien. Geniet maar van de cultuur en geef je ogen de kost, zeker wat die mooie japanekes betreft. Moest je ook veel dikke kusjes van ons Arneke geven!!! Tot een van dezer. Kusjes,

Arne en Sandra