dinsdag, maart 18, 2008

Het einde komt in zicht ...

Jawel beste kijkers, uw reporter is nog steeds levend en wel in Tokyo. Mijn excuses dat het nieuws wat trager binnenstroomt de laatste dagen. Ik moet eerlijk bekennen: Veel heb ik niet meer uitgestoken de laatste tijd. Het einde van mijn verlof komt in zicht, en uw reporter begint wat aan de luie kant te worden...

Gisteren gaan shoppen voor een cadeautje voor mijn petekindje (en ik ga nog niets verklappen), en vandaag in de namiddag gaan winkelen met Satsuki en nog iets gaan eten achteraf...

Als alles meezit, ga ik morgen een dagtripje doen naar Kamakura ...

Groetjes aan iedereen,

J.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

En hoe was het eten met Satsuki????? Ge zegt daar zo weinig over?

Anoniem zei

Awel Gunther, ik maakte me die bedenking ook...

Jeroen Jacobs zei

Een mens mog toch een beetje privacy hebben zeker :-)

J.

Anoniem zei

Zegt iemand die een blog houdt...

Jeroen Jacobs zei

Yep, I share what I want :-p

Anoniem zei

Ja maar toch zouden we meer willen weten. Wat dent gij Kurt?