donderdag, maart 20, 2008

De laatste dag: En gieten dat het hier doet ...

Wel, vandaag is dus mijn laatste dag hier in Japan. Morgen moet ik om 7u opstaan om het vliegtuig terug naar Belgie te nemen. Ik had wel op beter weer gehoopt vandaag. Het is al de hele dag aan het regenen, en het ziet er niet naar uit dat het gaat beteren.

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet goed weet wat doen vandaag. Heb vrij lang uitgeslapen, en nog even naar het station geweest om mijn treinticketje te regelen naar de luchthaven voor morgen (is weer tijd uitgespaard). Het slechte weer moedigt ook niet onmiddelijk aan om nog veel buiten te komen.

Als ik even terugblik op de afgelopen 3 weken, kan ik wel zeggen dat ik een prachtige vakantie heb gehad. Ik heb veel mensen ontmoet van over heel de wereld, veel dingen gezien, en mij enorm goed geamuseerd. Ergens begint het terug te kriebelen om terug Japans te beginnen leren :-) Maar ik moet ook toegeven: ik begin het thuisfront ook wel te missen... ;-)

Voila, hiermee heeft uw reporter zijn (voorlopig) laatste reisverslag geschreven. Mijn trouwste lezers zal ik hopelijk dit weekend al terugzien.

Ik vraag me ook af of Belgie al een regering heeft als ik terug kom ... :-)

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik, net als je andere lezers, kijken er naar uit om je terug te zien!!
Goeie reis terug!!

Anoniem zei

Ik, net als je andere lezers, kijken er naar uit om je terug te zien!!
Goeie reis terug!!

Anoniem zei

Hey Jeroen,

Het was fijn om je te volgen en de foto's te zien !


Een goede vlucht terug,

Ilse

Anoniem zei

Koning Albert II heeft vandaag op voordracht van premier Yves Leterme 14 nieuwe ministers en 7 staatssecretarissen benoemd. Dat heeft het paleis laten weten. De 21legden om 13.00 uur de eed af.

Kim zei

jeroen ! interessante blog !
eind dit jaar ga ik twee weekjes japan doen dus ben ik volop informatie aan het sprokkelen want het is een firtsttimer. =D

pauline.pieters@skynet.be zei

Hallo Jeroen
Kwam op je blog via google.
Ik maak voor mijn opleiding herborist dit jaar een eindwerk over de ginkgo biloba.
Heb je daar misschien mooie foto's van gemaakt of foto's van de kraampjes die de noten verkopen of om het even wat?
Zou graag iets rechtstreeks uit japan of china gebruiken.
Of heb je nog vrienden die daar wonen en me eventueel kunnen helpen?

Thx!

Anoniem zei

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your eenbelginjapan.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com